2009-08-06
 12:00:10

Skadad!! :(

Igår (ons), så tänkte jag vara trevlig och gå upp till gubbarna som jobbar med Daniel Svensson (ekebys) hästlastbil. Där tänkte jag offra en hjälpande hand. går upp i lastbilen för att titta lite. när jag ska gå ner igen, precis mellan marken och rampen, där trampar jag gärna snett när jag ska ta klivet ner, och på något sätt skadar senan i vänster foten, konstigt eftersom jag brukar trampa snett och ramla ;) men iaf, foten gör fortfarande ont (visserligen bara om jag rör den) och om jag måste gå, så kan jag bara stödja lite på yttersidan av foten.

Jag hoppas verkligen att det går över till imorgon.. jag ska ju till stallet då. Hm, får nog ta det lugnt när jag är där ändå.

Igår fixade pappa boxern till teven:) så nu får vi in lite kanaler och kan titta på teve, visserligen inga roliga kanaler.. men de finns ändå:) barnkanalen tillexempel ;P

// Evelina


Ps. Jag vill ha tillbaka min allra bästa vän i hela världen:( jag saknar honom något så fruktansvärt!!
tänk om han inte kommer igåg mig ifall jag skulle åka och hälsa på honom, det skulle jag aldrig kunna leva med:(


<3Charleston J<3











KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: