2009-12-30
 12:24:47

Mycket sen sist!

nu var de länge sen ja skriv igen:P Och en del har hänt kan ja lova!!

Jag är numera singel :( tråkigt tycker jag.. men så är det

Jag har då alltså flyttat hem till mamma i Eskilstuna..  Jag börjar plugga 11 jan.. Historia A på komvux och Svenska B, Engelska B och Samhällskunskap A på heltids distans! Det innebär MYCKET plugg ocg ganska lite fritid..

Jag har fått en lägenhet i Hållsta ssom är min from 1/4 :) väntar bra på papper och avtalet! hihi va bra allt går nu:D

Mamma och jag har även övervägt om vi kan ha gemensam häst!! Vi har små tittat lite och jag ska titta på en i Skövde idag (ons) Vi har ju box hos Magnus och Ia:) så vi längtar verkligen.

Så mina närmaste månader kommer sannerligen bli tuffa!! men de är nyttigt att lära sig också:)

Viktigast är att FOKUSERA på att pluggandet måste komma i första hand.. sen får hästen några timmar om dan plus helgerna:)

Om det ite fungerar så får vi tänka om på en ny bana!! Det löser sig


Hörs nog snart igen:)


//Evelina

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: