2009-07-20
 13:01:17

Dumme kattfan!!

I morse straxt efter 10 gick jag ut i skogen för att leta reda på katten Ozzy som hade varit borta i 2 dygn. Jag roppade och fick svar när jag hade kommit in en bit i skogen, jag följde ljudet och hittade Ozzy nästan högst upp i en gran. Där satt han livrädd och inte kunde ta sig ner, så jag fick ringa pappa som fick komma och hjälpa mig. Vi insåg att vi aldrig skulle få ner honom, men pappa ville ändå försöka klättra upp och hämta ner honom. Han satt längst ut på grenen, hade rammlat ner till en gren under. Pappa fick tag på grenen och skulle försöka ruska på grenen så han kunde ramla ner, men fick tillslut tag i Ozzy, och klättrade ner igen, men Ozzy som ver livrädd försökte ju springa ut på alla andra grenar som pappa släppte ner honom på för att kunna själv klättra ner. Tillslut släppte pappa ner honom på marken, och Ozzy drog som en avlöning genom skogen.

Jag var uppe igen för att se om han hade hittat ett nytt träd att klättra upp i, men utan resultat så gick jag tillbaka igen...


Jävla katt som MÅSTE klättra upp i de där förbannade träden, fast han inte kan ta sig ner!!!

Slutet på denna historien kommer när vi hittat honom igen. Antingen får Mickan ta tillbaka honom eller så måste vi ta bort lilla Ozzy katt:'(

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: