2009-07-12
 11:11:20

Ganska händelserik helg:)

I torsdags åkte jag och Alexandra till Mamma i Eskilstuna. Jag hjälpte mamma att städa hela huset på torsdagen, sen åkte vi till Plantagen och köpte nya blommor!

I Fredags var vi en sväng på stan, mamma köpte en bikini till mig:) Sprudlade av glädje efteråt!! Den var toppenfin:) Senare på kvällen åkte vi till Hälleforsnäs och spelade bilbingo!!! Kanske ska bli min nya hobby:D haha.. nedå, de var faktisk roligt:) men ingen av oss vann nåt:( 

På lördagen åkte mamma och Thomas in och hämtade min bror Fredrik och hans tjej Caroline som skulle komma och hälsa på:) Vi hade jättetrevligt. Grillade, drack gott och spelade spel!! Mycket trevligt:) Det var ganska länge sen jag träffade min bror.. riktigt synd faktist!! Nu måste det bli av lite oftare!!

Nu är det söndag förmiddag, och det finns inte mycket mer att skriva!! Alexandra sitter och spelar knack-poker med sig själv:)

Hörs senare:)   Puss<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: