2009-07-20
 23:59:04

Katten hemma och städning:)

Jag var ju uppe en gång till och letade efter katten Ozzy (som hade sprungit och gömt sig igen efter att ha blivit räddad från ett träd). Jag hörde honom men det blåste så mycket så jag visste inte från vilket håll det kom från. Men ett par timmar senare så kom han springandes hem:) då fick han massa mat och blev glad:)

Har varit uppe hos Gustav och packat alla mina saker i kartonger, sen har vi gjort plats på vinden för alla mina saker som ska bo där tillsvidare.

Imorgon ska jag till berga, jag ska gå igenom allting med Malin som äger Jennerwein som jag ska ta hand om tillsvidare. Gå igenom rutiner och skötsel osv:) Det kan bli spännande!!

Har kommit igång med internetbank idag, så alla mina räkningar är betalade, skönt!!  Vuxenpoäng??? :)

Nu ska jag titta färdigt på världens underbaraste film:) sen blir det sängen!!

Godnatt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: