2009-07-17
 22:51:56

kollat på häst!

Idag var jag uppe ganska tidigt. Hade lite diskussioner med pappa innan han åkte tillsammans med övriga Ecxess medlemmar till Oskarshamn på spelning:)  Senare på eftermiddagen kom Linda förbi och hämtade mig, så var jag med henne en stund:) vi var förbi hemma hos hennes föräldrar!! (Lindas mamma Kicki var min dagmamma när jag var liten) Det var jättekul att träffa alla tre, det var allt för länge sen!! På kvällen gick jag till berga, det tog en timme, där skulle jag träffa Malin som äger Jennerwein (Jenna) som jag om allt funkar, kommer att ta hand om en tid:) ett jättetrevligt 5 års sto, som just nu inte är ridbar, men efter muskulära behandlingar, uppbyggnad och rätt igångsättning säkert kommer vara toppen fin att rida:) Det kommer säkert bli jättebra!!

I morgon ska jag inte göra nånting!! kolla film och sova kanske:) det blir nog en promenad också!

Jag känner mig så hurtig, och har redan kommit i ett par av mina för små jeans!!:) det känns toppen, jag är på rätt väg:)


Nu blir det film innan jag ska sova!

Puss och god natt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: