2009-07-23
 20:24:46

På Vikbolandet!!

Igår (ons) åkte jag ner till jessica i Norrköping:) Dollys bebis har numera fått ett namn!! Je' Domirac blev det:)  Je - jessica  Do - Dolly  mi - Marie (jessicas syster)  rac - hingsten Cyrano De Bergerac... Mycket passande tyckte vi:)

Idag har vi bara slappat fan städat bilden och skit.. åkte till östra husby skulle köpa godis! När vi åker förbi Skränge infarten ser jag några bekanta bilar på deras gård:)  "Det är ju faan filmteamet" skriker jag till jessica.
Jag funderade på att åka upp och hälsa på Sussie och sno en macka:) men de höll på att filma vid vägen.. så man kunde inte ta sig förbi..

Nu sitter jag och väntar på att två familjer ska komma. De ska vara inneboende några dagar här för de är tävlingar på VRF (ligger typ nån km härifrån). Rätt smart att käna lite extra cash på:)

Imorgon ska vi åkta till Tina i stan på förfest:) sen blire krogen!! Jag ska supa mig skitsnygg och ragga som faaan;)  Jenny agerar fyllechaffis!! Skysst:)


Seyaa <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: