2009-07-08
 21:24:56

Puuh!

Sitter nu nyduschad och äter jordgubbar och glass:) Smaskens!!

När jag kom hem till nyköping igen så åkte jag och pappsen och handlade:) sen blev det middag när vi kom hem..

När jag hade smält maten så åkte löparskorna på fick arbeta en stund!! Dock.. hade jag nog inte smält maten tillräckligt, för jag fick vända efter halva uträknade vägen. dessutom fick jag sprängande huvudvärk när jag sprang.. Så nu blir de promenader de närmsta veckorna, tills konditionen är lite bättre, sen ska jag ut och springa igen:)

Imorgon ska jag och alexandra åka bussen till mamma:) Jag ska hjälpa mamma att städa och fixa hemma, så jag får låna pengar till Falsterbo:D jag blir kvar i eskilstuna tors och fre:)

helgen har jag inte bestämt hur den ska tillbringas.. det återstår att se



Glass och jordgubbar

Puss och god natt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: