2009-07-04
 20:12:28

Rolig dag:D

Idag har jag tillbringat dagen på stan med min lillasyster! Jag skulle lämna in min telefon på lagning, men när jag skulle visa vad felet var, (det gick inte att få igång den) så funkade den helt plötsligt:) Så Alexandra och jag fortsatte till Gina Tricot, H&M, Lindex, Kappahl, Glitter, Mique och Intersport! Dagens resultat blev en klänning och snobben linne/trosor till Alex. jag köpte en liten present till Jannica och irade runt för att hitta en ny bikini, men hittade ingen som var tillräckligt snygg. Så vi gick och åt på M´c Donalds innan vi gick och mötte hanna utanför pressbyrån! (lycko henne åker till Kroatien 2 veckor med sin pojkvänn) Sedan åkte jag hem och fixade lite hemma.


Enligt mina planer så kommer jag att åka med Jessica mfl till Falsterbo Horse Show!!! Det ska bli jättekul:D Bara inte min tanke spricker! Risken finns ju...

Nu är det snart läggdags, upp och göra min sista praktikdag på Ramsta imorgon. Det ska bli lite tråkigt faktist, men jag hoppas att jag får komma och jobba lite extra ibland om det behövs! :)


Hibiscus och Penini



Puss och god natt<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: