2009-07-19
 16:31:31

Summering av helgen!!

Jaha, vad ska jag skriva??   Datorn, sängen, lite mat och toalettbesök:) Det är väl vad min helg har bestått av.. Just de, jag har tittat på några filmer också!!!


Nu har pappa kommit hem från spelningen i Oskarshamn, så jag slipper vara ensam:)

Han är väldigt bra att ha min pappa:) Han lyssnar, försöker få mig att förstå, förklarar livets viktiga saker och stöttar mig i alla svåra situationer:)

Jag älskar min pappa <3

Jag har funderat över den där hästen också.. tror inte jag vågar lova att jag blir kvar i Nyköping mer än några månader.

Men vem vet.. jag har ingen aning om vad jag vill!!! Kan någon tala om för mig vad jag ska göra med mitt liv????

Vill jag flytta iväg, utan körkort och jobba med hästar, något som sliter nåt fruktansvärt på kroppen, man är begränsad, kan inte träffa kompisar när man vill..

Eller vill jag sattsa på ett vanligt jobb i stan, hålla på med hästar som hobby, också svårt att träffa kompisar (som bor i Norrköping) men framför allt, flytta till eget och bli helt ensam..


DEN STORA FRÅGAN ÄR: VAD SKA JAG GÖR MED MITT LIV?????






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: