2010-08-08
 22:57:36

:D

Just de...


Jag har glömt bort att skriva att jag fick godkänt i Engelska B..

Jag skrev ju bokresenssionen i torsdags.. den fick jag VG på :D snacka om överraskad.. hade jag skrivit den i Svenska B och lämnat den till läraren jag hade i Sv Bi våras så hade jag fått G- antagligen! Men Engelska läraren jag har haft är faktiskt riktigt bra :D Så i fredags var jag och skrev slutprovet.. det tog 4.5h.. Men de kändes faktiskt helt okej..! Skickade tillbaka provet, och fick svaret bara några timmar senare! Godkänt på provet och jag hade ju 2 VG och resten G på alla inlämningsuppgifter under hela kursens gång.. så betygen i Engelska B blev alltså G!!!

Härligt besked.. för nu kan jag koncentrera mig på min utbildning :D

Nu ska jag faktiskt sova.. för jag börjar ju imorgon kl 10.. måste ju hitta sal och så först :D


Wish me good luck!!

//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: