2010-12-02
 13:09:47

ridning i kylan..!

Igår (ons) var jag med Eva i stallet.. Det gick bra, jag som hade tänkt slippa rida i kylan, men Sofie drog med mig ut på Enduro..! såklart jag ställer upp när Sofie ber mig :D Har inte ridit Enduro på typ ett halvår.. jag satt på honom en stund på banan i våras tror jag, men innan de var de förra vintern.. Men han var jätterolig att rida, stor skillnad sen jag red honom sist.

Är lite besviken på Marabous nya stallskydd jag prövade igår.. fick ta bort den padden som satt i, annars skulle de inte gå att spänna.. men man får spänna de jättehårt för att de ska sitta bra överhuvudtaget.. lite besviken, men det är ju för hans skull så de får väl vara lite så då..

Gelpadden tror jag satt bra, jag såg inte när Eva sadlade av men jag hoppas den blir bra!

Nu ska jag steka pannkaka..! Och imorgon är de fredag :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: