2010-02-22
 21:53:24

barbacka ridning!

Idag har jag legat hemma i min säng och ätit värktabletter för min nacke som gör ont som tusan!

När mamma kom hem så åkte vi till stallet, men tog en sväng förbi ÖB.
Jenny och jag tog oss en sväng barbacka på våra för dagen något pigga hästar!
Men Quickan skötte sig super, jag satt kvar och vågade mig tom på att trava lite! Hon har blivit så superstadig i formen, de är så skönt att kunna rida med lite motstånd i handen, en häst som söker sig självmant ner i rätt form:)

Det ska bli så kul när man kan rida på banan, då ska jag börja trimma mer på dressyren:)

Jag ska ladda upp nya bilder på henne, men ja har inte tagit så många.. så de får bli en gammal bild på prinsessan <3



//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: