2010-02-21
 16:51:05

Dagen ungdom!

Man känner sig inte som 20, när BARN i 10 års åldern försöker bete sig äldre än vad de är. 

Ska dra ett exempel.

Min lillasyster och hennes kompisar som är 10 år sminkar sig som om de vore 16, de tror själva att de är snyggare än alla andra. De sminkar sig med för mycket och för mörk fondation, lägger fondation på läpparna och får en kant precis på käkbenet, så man ser hur skillnaden är. Hon har även en kille som hon "älskar" säger hon. Vet man ens hur mycket ordet "älska" betyder när man är 10 år??

Jag blir mörkrädd när jag tänker på hur snabbt de förändras.. Varför ska de vara såhär?!?! Vilken förälder går med på att låta en 10 åring bli så utseende fixerad så hon tror att hon är snyggare än andra??

HALLÅ!!! ETT BARN SOM ÄR 10 ÅR SKA INTE VARA SNYGG!!!!! Kom igen sen när de fyllt 15.. då kan man börja bry sig hur man ser ut!

Jag är så förbannad:(

Skriv gärna och komentera! Jag vill veta om fler tycker som mig.


Jimmy

Kunde inte ha sagt det bättre själv!


Storebror

Ha, ha, ha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: