2010-02-04
 22:44:57

Flyttad!!

Ja har varit förkyld nu sen i helgen.. de är inte alls kul! är så täppt i näsan så ja kan inte andas:(


NU HAR JAG FLYTTAT!!!!

Ringvägen 9F
är min nya adress:D

Börjar få iordning nu! har varit och köpt en soffa och ett soffbord idag! Thomas har kopplat in min teve och alla saker från mamma har ja hämtat! har kollat på en tvmöbel på Blocket.. finns i Vrena.. ska försöka köpa den också! den var jätte stor och fin:D perfekt på stora väggen:D

I måndags var vi hos Charlotta med Quickan. Hon hittade en del muskelskador och de sneda korset räkade hon till. Det kom troligen av en sträckning i samband me att hon gått omkull.. hon satte nålar på henne och masserade med magnetkulor! Nu ska de bli kul och se om man känner skillnad i ridningen:) återbesök 29/3:D

Eftersom ja har varit så förkyld så har ja inte varit i skolan.. därmed inte träffat min vän Emma :(
Men nu måste jag till skolan, känns som ja ligger ganska mycket efter..





//Evelina <3


Din vän Emma / granne :)

Saknar dig oxå gumman. synd att de vart så sent i går bara :( men du vet vart jag bor :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: