2010-02-14
 09:39:33

"slappsöndag"!

Önskar en mysig alla hjärtans dag till mina underbara vänner <3<3<3<3<3<3

Idag blir de en riktig "slappsöndag".. Lea hade sitt kalas igår, hon fick massa pippisaker:)

Jag åkte till stallet och fixade åt Quickan, har inte varit där på en vecka nu, saknar min lilla häst <3<3

Idag kommer Leas farmor och tar med henne på stan! Jag, Emma och Tamela blir hemma själva och slappar.

Imorgon ska jag lämna mitt önskemål på tapeter och golv, sen ska ja och Emma till Babyproffsen och titta på en ny vagn till Tamela. 

På tisdag blir de stallag! Jag har utsläppet. Sen ska jag och Emma rida ut på Quickan och Mirco. Jag ska ta lite kort på Quickan, så ska jag förhoppningsvis köpa en kudde med bild på henne! Emmas mamma gör sånna i sitt företag. hon har gjort jättemånga fina:D






//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: