2010-01-28
 21:04:53

Hund eller häst???

Mötte Emma på fristadstorget, vi gick tillsammans till läs och skrivcenter.. där gjorde jag några tester och pratade med min handledare.. efter några fler tester ska det bestämmas om jag kan tänkas behövs stöd i skolan!!

Sen åkte ja till stallet.. fick bära två tunga påsar.. hela vägen från ö-torget till stallet!! fick så himla ont i axlarna:(
dessutom är ju välen inte plogad ordentligt.. så man kan ju inte gå på trotoaren.. inte ens på vägen!! Väl i stallet så fixade jag bara åt prinsessan.. jag blev yr och mådde illa.. kändes inte som en bra kombination när man har en livlig häst.. Så jag gick ut till hagen och matade Quickan och Enduro med lite morötter:)  Enduro är lite knäpp.. han är så galen i morötter, så man kunde kasta iväg dom och han sprang och tog dom:P Han är inte en hund utan en häst!! lill knäppisen:D

Imorgon är de skola igen.. Emma och jag ska mötas tidigare och plugga lite!! Duktiga vi:D:D


//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: