2010-01-26
 13:41:49

PLUGGA!!!

Nu har allt pluggande äntligen kommit igång.. jag har gjort första uppgiften i Engelska B nu :D nu är de bara resten kvar:D

Imorgon ska ja och Emma plugga fler timmar innan skolan börjar.. vi ska hinna ifatt allt:D Sen går vi i skolan mellan 13-15 Svenska B och 15-18 Samhällskunskap A..

På torsdag ska jag till läs och skrivcenter.. hoppas på att få den hjälpen ja behöver :D

Och min lilla häst har jag säker inte berättat om:P

Quick Sbrinzess är ett fullblodssto på 8 år. Hon gick på löp som 2.5åring.. efter det är hon riden väldigt lite! hon har gått på lösdrift, sen fick hon ett hingstföl efter Emerton VDL 2006, och efter de gick hon på lösdrift igen fram tills september 2009 då hon blev igångsatt och reds sporadiskt.. riden oredentligt sen i december 2009!

Nu står hon hos Magnus och Sofie i Torshälla! Mellan Miro och Nevada:) Enduro är hennes hagkompis:D
Vi rider henne 6 dagar i veckan och försöker rida i ridhuset en dag i veckan.. hon är påbörjad hoppad under ryttare (två gånger) och hon sköter sig exemplarisk! Dock är hon fortfarande för smal.. men vi fodrar upp henne aå mycket vi kan:D Hon är ganska dyr i drift vill ja lova;) men de är hon värd för hon är underbar min prinsessa <3

Dessutom flyttar jag till min lägenhet i Torshälla i helgen:D

Ny adress:

Evelina Söderström
Ringvägen 9F
64433 Torshälla


Nu ska ja äta min lunch:D


//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: