2010-06-07
 23:34:35

miss my friends!

Jag har kommit på att jag saknar många av mina vänner massor.. därför gör jag de här till en "tänka på alla mina vänner"-dag! Jag tänkte räkna upp några vänner i olika kategorier.. vänner som jag inte träffar så ofta!


Grundskolan: Nathalie Björkholm och Maria Claesson - mina bästa vänner på Dammlöt

Högstadiet: Elin Mattson givetvis!! Kickan Wijgård, Linda Johansson, Emelie Erlandsson, Jennie Kullman, Cicci Sjöqvist, Sofie Jakobsson

Vreta: Jessica Adestam Andersson, Malin Hallin, Ida Mårtensson, Emelie Gedahl, Linnéa Trygg, Elinor Frankler, Caroline Österqvist, Martin "Zankan" Sandqvist

Bullersta: Maja Mårtensson, Malin Almqvist, Sofie Aronsson, Andreas Jansson, Madeleine Agholme, Gabriella Köhler

Övriga: Andreas Andersson, Linda Ramström

Gesta Gård: Jessica Horvat, Emmie Davidsson, Jesper Hedwall, Jacob Fröler, Patrik Berg, Sanna Hänninen

Stall Heed: Madeleine Garpsäter, Sara Dahlgren, Veronica Öberg, Matilda "Hulda" Grönings, Sara Jakobsson, Cecilia Öberg, Emma Eriksson

Melin Horses: Lotte Elders, Viktor Melin, Emelie Mäntynen, Mathilda Mäntynen, Izabelle Kurzinski, Johanna Sandström



Jag har säkert glömt jättemånga!! Skriv gärna en kommentar om du känner dig glömd, så ska jag uppdatera listan!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: