2010-03-09
 22:27:58

fiint väder:)

Idag fick jag lite sovmorgon:) jag skulle ha pluggat hos Emma, men Tamela var så sjuk så det blev inte så. Men vi gick ut på en promenad så Tamela fick sova i vagnan. Till Stens choklad och tillbaka:) det tog nästan en och 1.5 timme! Duktiga vi:)

Jag som tänkte plugga när jag kom hem:P men de blev inte riktigt så!!

Jenny skickade sms vid 4 och undrade om ja ville följa me och gå till stallet:) så jag gjorde de! Vi mockade och tog in hästarna innan mamma kom! Sen väntade vi på Ia och Bela. Vi red alla på en gång:)

Och jag red Enduro:D:D Hör och häpna!! Jag har inte velat rida honom för han brukar studsa och hoppa omkring så mycket.. Men jag kände att jag var tvungen att rida honom nån gång! Så idag försvan min "rädsla" och han kändes riktigt fin faktiskt:) De kommer bli fler ridturer på honom iaf:)

Jenny följde med mig upp när vi kom hem! Då gjorde vi pankaka:) eller jaa.. Jenny gjorde, jag satt vid datorn:P

Nu ska jag snart sova:P skola imorgon!!

//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: