2010-03-07
 14:04:30

har en knäpp häst:(

Imorse gick jag och Vera upp halv 7. Då gick vi till stallet och gav hästarna mat! Jag fick binda fast min häst vid höpåsen, annars står hon vid fönstret och väver.. hon åt upp nästan hela påsen:) duktig häst:) men däremot blev hon galen när jag släppte ut alla andra hästar (Ia och jag hade planerat en morgon ridtur på Enduro och Quickan)
Jag släppte in Enduro i Miros box, så Quickan kunde se honom.. men hon blev inte mycket lugnare av de:/ trodde nästan att hon skulle klättra ut ur boxen..

När vi skulle rida så gick det ganska bra trots att hon var galen tidigare. Men då jag tyvärr har ett sto, så blev det lite problem ändå:( vi han inte mer än till hagarna (där hennes kompis gick) då vägrar hon att gå.. hon backade och dummade sig.. men när jag sen hade backat henne typ 20 meter, så tröttnade hon på att backa, så hon gick frammåt:) Toppen!

Resten av ridturen gick jättbra:) hon gick i kort galopp när Enduro travade.. men kändes fin trots att hon har stått ett par dagar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: