2010-03-08
 12:19:07

prov..

Har haft prov i samhällskunskap idag:) det gick sådär.. har aldrig varit bra på att förbereda mig inför prov, men det kändes ganska bra ändå.

Har ringt massa samtal idag också.. elgiganten (ska lämna tillbaka mitt bredband jag köpte därifrån) ellfolk (som har varit och lämnat min nya micro) Tfast (felanmälan om spisen och reducering på hyran) mycket man ska hinna med:)

Nu vill jag ha lite hjälp att sätta ihop min tv-hylla så ja kan få lite ordning här!  Det känns som man bor i kartonger;)

Har pratat med min bästa pappa idag:) Han hade de bra, de kommer upp och hälsar på mig snart:) jippie!! saknar min pappa! Det känns som vi har tappat kontakten nu när jag inte bor hos honom längre.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: