2010-05-12
 22:04:28

skolan

Idag har jag varit i skolan.. först hade vi svenska, satt och lyssnade på lite muntliga nationella redovisningar, sen fick vi tillbaka våra skriftliga nationella prov. G- fick jag.. men det var ändå tillräckligt :) söknt, för ja trodde att jag inte skulle få godkänt. Jag har även planerat in mitt muntliga framträdande och mitt Läsa B - prov. På frdag ska jag kolla på Korpen flyger när de andra har prov..

Efter de gjorde jag historia provet, men de gick så himla dåligt.. så jag gick tillbaka till Samhällslektionen.. (gör provet på måndag istället) På samhällslektionen hade vi genomgång på ekonomi.. sen pratade jag med Patrik och bokat in tid för mina prov som jag ska ha muntligt :)

Det känns så himla skönt att jag börjar få ordning på alla arbeten och prov.. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: