2010-11-20
 11:09:35

Uppdatering!

kände att de var dags att uppdatera bloggen lite..!

Vi har lagt ut annons om medryttare till Marabou, idag (lördag) kommer två stycken och kollar på honom. Eva som är 42 lite ringrostig och inte så duktig och Anna 17 som har ridit en del på ridskola och haft medryttarhästar tidigare. Vi söker ju ingen som ska sitta och trimma till honom.. utan någon som vi trivs med och som Marabou trivs med.. det är de viktigaste! Så vi får se hur de går idag..

Hade min sista praktikdag på Finska Hembageriet i går (fredag), from måndag kommer jag vara på Amarant..! De kommer bli jätte bra, då de tar 10 min att gå dit..! De verkade trevliga också :)

hm.. annars..! nästa helg är de Stockholm International Horseshow :D ska bli kul.. Jag ska leta efter 2 dressyrshabrak, ett par vita dressyrskydd med ludd i, en ny lädergrimma och ett träns eller en nosgrimma och ett panband.. beror på vad de kostar och vad jag hittar.. annars kanske jag hittar en snygg nosgrimma som är lite finare, då köper jag bara nytt panband på Hööks.. måste ju ha utrustning ordentligt nu när Marabou har blivit så fin :D

kärleken går inte frammåt direkt..! men de finns nog några killar som kanske kan ha en chans :P får se vem/vilka jag beslutar att träffa..


Dessutom har jag anmält Milli till årets Lussekatt i eskilstunakuriren.. vet inte om de går att rösta.. men vi får väl se om hon vinner :P


Ne de får vara allt för nu..





//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: