2011-09-05
 18:53:39

Nya jobbet..

Första dagen på nya jobbet missade jag ju såklart tåget från Eskilstuna.. så jag fick boka om biljetten.. eller ja, köpa en ny biljett.. Det kostade 248 kr.. hade ju redan bokat och betalt den andra för 147 kr.. så jag förlorade 248kr.         Men första arbetsdagen gick bra iaf. Jag blev ursäktad att jag kom sent. Fick sitta och medlyssna med Niklas, sen efter Lunch gick Adrian igenom lite om elnätet så jag skulle få en inblick. Sen satt jag resten av eftermiddagen mellan Niklas och Rickard och lyssnade på deras samtal.                                                                                                   Imorgon får jag en kort säljutbildning och vi ska gå igenom min hemläxa.. sen ska jag få börja ringa :D                                                                                                                                                                                               Så nu ska jag läsa mitt häfte jag fick idag..!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: