2010-07-21
 20:04:54

Inget Hammarö :(

Det blir inget Hammarö för oss iår! Marabou är fortfarande halt. Nu äter han smärtstillande, så får vi hoppas att han blir bättre snart!

Mamma ska åka med Magnus och Ia, så jag får vara hemma och ta hand om Marabou! Det får bli 5 dagar med bara tömkörning, har måste bygga upp sin rygg nu när han har stått så länge! 1 månad är de nu! Usch va trist de är :/  Förhoppningsvis kan vi komma igång nu!

Skolan rullar också på! Nu är snart Engelskan slut. Och den 9/8 börjag jag en bageriutbildning på 2 terminer! Det ska bli så j*vla roligt! Jag är supertaggad inför starten :D

Det känns som att jag behövde en nystart! Och när jag har pluggat färdigt och förhoppningsvis får ett jobb, så ska jag (om möjligheten finns) köpa en hund :D

//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: