2011-09-05
 18:40:33

Pannkaka och löptur

Igår Sön hann jag med att tvätta lite. Sen åkte jag och mamma till Arboga för att möta upp Therese som köpte Sunny. Vi åkte hem till henne för att skriva avta.                                                                                                                                                                                                                                                                             Sen på kvällen så stekte jag pannkakor.. pratade med Robin en stund, så jag bjöd över honom lagom till Idol.. Så vi käkade pannkaka och kollade Idol.. Sen fick han följa med mig ut och springa.. Vi tog med Viggo och sprang grusvägen som jag cyklar till Coop. Viggo var så glad för han fick springa lös, så Robin hade lite koll på honom så jag kunde koncentrera mig på att springa.. 3.5 km lite drygt sprang vi :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: