2009-08-07
 12:50:14

Inget stall i helgen:(

Jag skulle åka till berga och ta hand om Jenna fre lör och sön.. Men min dumma fot vägrar att bli bättre.. Det slutar väl med att jag får åka till sjukan och kolla upp den:( Jag gjorde mig illa i onsdags.. nu är det fredag och jag har fortfarande ont.. såpass ont att jag inte kan gå iallafall:(

Men det är tur att Malin som äger Jenna, är så förstående:) hon fixade så att Jenna skulle bli ompysslad denna helg iallafall:) Det känns så tråkigt, jag tycker så mycket om att mysa med den underbara hästen <3
Jag trivs så bra med henne, hoppas jag kan fortsätta ta hand om henne lääänge.. Hon kan bli otroligt fin:) det skulle vara så kul att vara med att bygga upp henne från början:)

lilla Jenna

Undrar vad jag ska hitta på att göra denna helg då.. har inte kommit på nått vettigt!!

/ eve



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: