2009-07-28
 12:11:09

Runt på äventyr!

Idag (måndag) blev en ganska rolig dag! Pappa fick ett samtal från Eva-Marie Ericsson som ville ha hjälp att býgga om mellanväggarna i deras lastbil som Daniel Svensson har. Så vi åkte iväg och tittade på den idag! De skulle köra hem den till pappa imorgon (tis).Sedan åkte vi och handlade.

Pappa som inte har byggt om så många "hästdelar" var ju självklart lite nyfiken hur man kunde konstruera bygget, så vi for iväg på en sväng till efter lunchen! Då styrdes bilen mot Björke gård i Västerljung, Linda Heeds stall. Där träffade jag både Madde som blev jätteförvånad när jag kom, och även Emma Lindas tävlingsgroom! Vi pratade en stund! Som tur va, så stod lastbilen hemma på gården. Pappa tittade lite på den!  För de som inte vet, så har jag gått på praktik där i 7 veckor innan studenten! Då tillbringade jag mycket tid tillsammans med Madde Garpsäter. Efter studenten fick jag även följa med Linda och Emma på världscuptävlingarna i Holländska Rotterdam! Det var en spänande upplevelse.


Idag (tis) ska jag göra lite ärenden på arbetsförmedlingen, sen ska jag ta en fika med Fanny:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: