2010-04-25
 22:01:32

tjohooo:D

Min underbara Carro har varit här den här helgen <3

I fredags var de nationella prov i svenska. Det gick bra, men gud vilken tid de tog. Mamma kom och hämtade oss sen åkte vi till stallet och red ut en sväng. Sen hem och köpte mat med Jenny på pizzerian.. Sen kom Carro <3<3 och då grät jag för att jag har saknat henne så mycket.
Vi pratade hela kvällen sen gick vi och la oss.

I lördags hade vi sovmorgon, vi gick upp vid 11, knallade till torget och handlade mat, sen gick vi till systemet och jag debuterade i att handla där.. trots att ja har varit 20 i ett halvår:P Vi gick hem och åt lite brunch, sen spelade Carro lite gitarr för mig:) hon är såå duktig <3 Vi började göra oss iordning och började dricka lite vin.. sen dags att laga mat.. och därefter började alla gäster dyka upp:D Vi hade en trevlig kväll!!




Idag hade vi tänkt åka till stallet, men då va Carro tvungen att åka hem.. :/ så vi åt frukost i sängen och kollade på film. Sen packade hon ihop sina saker och åkte hem.. Jag låg hemma i soffan och tog de lugnt hela dan.. sen gick jag till stallet och longerade Marabou..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: