2010-02-12
 20:08:53

har "flyttat"..

.. till Emma, Andreas, Lea och Tamela:) Min lägenhet håller på att saneras!! Nu ska de bara läggas golv och tapetseras om..

Jag har fått mattprover och tapetböcker.. så ja får välja själv hur de ska se ut i min lägenhet när de är klart:D hehe!

jag är jättetrött nu när ja går upp tidigt med Emma och flickorna varje morgon:) men de är så mysigt at bo här! är så himla tacksam att Emma och Andreas låter mig bo här:)

Och när ja åker me Emma och hämtar på dagis:) Lea och Tamela blir så glada när ja följer me:) mys mys!!:D

Dessutom har ja shoppat nya kläder.. de blev ett par skor, två gråa tröjor, en svart tröja, en vit lång tröja och ett brunt skärp:)

Min häst har fått en ny sadel:) och hon har blivit så himla fin när vi rider! går superbra på graman:D matte är gladast!!


// Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: