2010-01-27
 19:57:30

Super kul:)

Gud vilken snöstorm de var när jag gick till bussen imorse.. man kunde knappt ta sig fram, och sen såg man ut som ett snömonster när man var framme:) tur att man torkade snabbt väl inne på bussen!

Svenska B lektion idag.. hade genomgång på språkhistoria typ.. såg en film.. rätt intressant lektion.. i slutet fick vi diskutera i grupper!

Samhällskunskap A var nästa lektion.. fick frågor om Riksdagen och val! skit lätt att hitta svar på frågorna.. så ja fick glänsa lite med att kunna alla svar:) (för en gåns skull ska tillläggas då ja var så dålig i detta ämne på gymnasiet!

Har haft andra problem idag.. men med mycket förståelse och förlåtelse så har de löst sig.. jag är så glad äver de.. för de finns ingen bättre vän än dig Andreas <3

Jag såg på ponnyakuten igår! det är en programserie som handlar om 8 barn som har problem med sina ponnyer. de är på ett ridläger, där hästartisten Tobbe Larsson har i uppgift att hjälpa till att lösa problemen med ponnyerna.

Tredje avsnittet jobbade Tobbe och Jossan med ponnyn Hugo som var svårlastad! 

Jag fick massa tips om hur jag kan lastträna Quickan <3 så nu ska de tränas:D


Quick Sbrinzess <3



//Evelina <3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: