2010-05-10
 22:03:01

Trevlig kväll :)

Hanna kom och kollade lite till andra klassen, vi pratade massor, och hon undrade om jag ville följa med hem till henne på kvällen och äta tacos. Så jag frågade mamma, de va okej. Så hon fick åka hem själv.

Och jag åkte med Hanna, först åkte vi och handlade, sen hämtade vi kissen Smilla hos Hannas pappa, och sen åkte vi hem till henne. Vi åkte vidare till hennes mamma och fixade stallet, och red. Jag red Donna :)
Sen åkte vi hem till Hanna igen, vi väntade på Elin. När hon kom så gjorde vi mat :) Och kollade på Avatar. Efter filmen åkte Elin hem och Hanna och jag gick och la oss och kollade på Twilight. På morgonen gjorde vi frukost, sen åkte vi in till stan. Jag följde med Hanna till vårdcentralen. Sen åkte vi till mamma. Jag åkte med när de åkte och lämnade/hämtade bilar.. sen kom Alexandra och bjöd oss på fika :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: