2010-10-24
 18:56:07

Måndag..

innebär pengar!! iaf denna månad..! första ska jag med mamma till stallet på morgonen, sen ska vi åka till Fröslunda skrädderi, jag ska lämna två jackor som ska bytas dragkedja på, och mamma ska lämna sina gamla ridstövlar för att byta dragkedja! Sen ska jag åka med hem till mamma och få håret färgat..! Sen kanske mamma förhoppningsvis kan köra mig till affären.. Jag måste iaf till ÖoB för att köpa kattsand..!

Får storhandla nån annan dag tror jag..!

Måste lägga undan lite pengar till mitt kalas.. så jag kan handla ingredienser till smörgåstårtan som mamma ska göra och marsipantårtan som jag ska göra.. tror jag ska göra bullar också..

Hanna kommer, och de ska bli så kul att träffa henne igen :D Vi ses inte så ofta längre, och de är lite synd :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: