2011-04-09
 20:42:57

Snart börjar det närma sig för kalas..!

Som rubriken lyder så måste jag börja räkna på vad det kommer kosta för mig att göra smörgåstårtan själv hemma.. Vi blir ju typ 12 pers som ska trängas i våran lilla lägenhet.. Dessutom måste jag baka mer bullar och kanske småkakor eller hallongråttor också. Och beställa Tårta.. Det kommer inte bli ett billigt kalas.. Och jobb blir det, för lägenheten måste städas grundligt, fönsterna behöver putsas.. Bara att börja planera
GAHH... börjar bli galen på att det är så trångt här.. Men jag och Robin har börjat prata om att kolla runt på lite hyreslägenheter.. SÅ jag ska upp till Torshälla Fastighets AB och se om de har nåt vettigt..
Jag har fått förfrågan om att jobba på Coop Kök och Café i sommar, och självklart tackade jag JA.. Så framtiden ser ju ljus ut om nys chefen tycker att jag tillför något där. Då kanske jag får mer jobboch det skulle ju vara underbart. Jag ska söka lite mer jobb på äldreboenden och sånt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: