2011-08-18
 21:37:51

jag vill ha en lägenhet

Jag har intresseanmält mig på 4 nya lägenheter i Norrköping, och ska ringa och försöka jaga på dom lite angående jobben jag har sökt. Och söka lite mer jobb.. Stadiumlagret, och massa caféer el restauranger.. MÅSTE verkligen få ett jobb...
Har pratat med Carro också, och ska ner och träffa hennes kompis Robin. Om han tycker om mig så kanske jag kan börja rida hans häst Moddan lite grann när jag flyttar ner, eftersom han stallar in i samma stall som Carro ska stå med Cooper. De skulle ju vara suuuuperkul :D
Jobbar nu fre och lör.. sen har jag bara lör nästa vecka kvar på Coopan.. de blir lite tomt att lämna alla fiiinisar.. Men kanske kommer upp och hälsar på dom ibland ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: