2011-02-16
 20:31:31

lite kul fakta..

vad heter du: Evelina Karin Therése Söderström
vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Amanda skulle de bli först
vart bor du: Eskilstuna
hur lång är du: 165 tror jag
ögonfärg: grön/blå
hårfärg: mörkbrunt
civilstatus: har ett förhållande med Robin Gustafsson
Vad andvänder du just nu för jacka: vinterjacka eller stalljacka
vad använder du just nu för skor: stallskor eller gympadojjorna
favoritfärg på kläder: svart, grå, vitt m.m
hur mycket köper du kläder för i månaden: inte så mkt

SENASTE PERSON SOM...

du sov i samma säng som: Robin
du pratade med: Robin
du gick på bio med: Robin
du gick på stan med: Filippa
du kysste: Robin
du kramade: Robin
du fick sms av: Mikaela
du ringde: Robin
ringde dig: Robin
skickade ett e-mail till dig: de vet jag inte

HAR DU NÅGONSIN..

sagt jag älskar dig och menat det: Ja absolut
sagt att du gillar någon och ljugit: jaa kanske
sagt att du inte gillar någon och ljugit: tror de
gråtit pga en tjej/kille: Jo de har jag
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja
är du ensam nu: Ja 
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: vet inta. massa
vill du gifta dig: Det är klart
vill du ha barn: Självklart:)

EXTRA STUFF
varit kär: yes
kör du bil: nee
har du ett jobb: ne, pluggar
gillar du att ha folk omkring dig: de beror på lite, men oftast JA
gillar du berg och dalbanor: de flesta
favoritgodis: Choklad
Favoritchips: lättsaltade
har du någon tatuering: ne men ska skaffa snart
har du någon piercing: Ne
och isf, var:
sommar eller vinter : Sommar
kramar eller kyssar: kyssar, om de är bra
choklad eller vanilj: båda

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit: ja, tyvärr
köpt någonting: Jaa
varit sjuk: Nee
sjungit: jaa
sagt jag älskar dig: Ja, till min Robin
träffat någon ny: nee
saknat någon: jaa massor
kramat någon: japp
kysst någon: yes

SENASTE
film du såg: Arn - Riket vid vägens slut
film du hyrde: ingen aning
mat du åt: Hamburgare
låt du lyssnade på: de kommer jag inte ihåg!
Favorittidning: Ridsport
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Det minns jag inte
Favoritplagg i garderoben just nu: min svarta tunika med paljetter
Byxa eller kjol: Byxor
Senast utlästa bok: vet inte..
Mitt rum kan beskrivas som: välsttädat :) för en gångs skull
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött
Något jag absolut inte äter: vet inte.. massa
Kläder just nu: långkalsonger :P
Vad sa du senast: minns inte
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: nae, men ja kan spela lite bas
Morgon- eller nattmänniska: olika
Sparare eller slösare: slösare definitivt
Bästa film: vet inte, finns många
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: vet inte, har inte inträffat något än
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jaa de är klart, bara man vill så
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 tror jag
Bio eller promenad: olika, beror på situationen
Är du kittlig: ja ganska
Snarkar du: Nej de tror ja inte
Stjärntecken: Skorpion
Rädd för insekter: getingar
Bästa bok: Black Beauty, Heartland - på egna ben och Mannen som kan tala med hästar
Vad vill du jobba som: butiksförsäljare eller förskolelärare eller bagare
Chips, morötter eller godis: Godis
Pizza eller hamburgare: Pizza
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Ska tatuera mig
Gungar du på stolen: Ja, ibland
Vilken hand håller du gaffeln i: höger
Gillar du att sjunga: nee ja ÄLSKAR att sjunga
Anser du att du är stark: Nee oftast inte
Kaffe, te eller inget: te med fruktsmak
Smink: använder inte så ofta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: