2011-03-16
 22:51:13

Dag 3

Imorse när jag vaknade hade jag feber.. Eller jag trodde inte att jag hade det för att termometern stod på 37.6 bara.. men när Robin kom hem så berättade han att man måste lägga på 0.5 grader.

Jag har iaf varit ute på prommenad med Nanette. Vi tog en sväng till Tuna Park och tillbaka. 8.4 km - 11000 steg - 1098 kcal


När vi var påväg hem så började jag känna mig hängig igen, väl hemma så gick jag och la mig på soffan och sov en stund.. Tog tempen och la på 0.5 grader och då hade jag helt plötsligt 38.6..
Robin lagade en potion med mat till mig ca. 600 kcal, sen kände jag mig lite bättre. Jag har bestämt att jag ska äta 1 potion med mat/dag, räknade kalorier och mest kött och grönsaker.
Nu sitter jag med en Smoothie, och den är farligt god :P
Om jag mår bättre imorgon så går jag till skolan på fredag, men eftersom jag har haft feber hela dagen, så är det dumt att gå till skolan imorgon.
//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: