2011-03-27
 18:35:01

...

Jag har haft så fullt upp så jag har glömt bort att skriva.. Har varit en vecka på praktiken, och jag trivs jättebra :D Igår så åkte vi till torshälla och röjjde ur min lägenhet, nu ska vi bara slänga lite skräp och städa.. det ska bli så skönt..
Igår kväll ringde platschefen på Coop Forum Kök och Café. Han frågade om jag kunde tänka mig att jobba idag (Sön) för det var lite kort med folk i restaurangen. Självklart nappade jag på det..
Så idag har jag haft min första dag som extra anställd :) det var jättekul, men fruktansvärt mycket folk.. Eric Saade har varit på Tuna Park idag, så det var precis tjockt med folk.. Jag fick lära mig att sköta kassan vid korv/glass kiosken, och det var jätteroligt.. Tappade glas och porslin i golvet gjorde jag också, men det var inte så farligt.. det hör till när man jobbar i restaurang.. Imorgon (måndag) ska vi skriva anställningsavtal och prata lön, så kommer jag få jobba lite extra vid behov :D
Sen tog jag min nya fina cykel och cyklade hem. I fredags var vi på Biltema i Västerås och jag köpte mig en alldeles egen cykel :D
Jag tänkte passa på att lägga upp några bilder på Robins motorcykel..
//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: