2011-05-09
 17:06:13

så svårt..

Varför ska det vara så svårt med kärlek???
Vad gör man när man känner att det är något som fattas?
Ett förhållande ska väl vara jätte bra, eller åtminstonde bra.. men mitt förhållande är för det mesta bara helt okej..
Jag tycker ju om Robin jättemycket.. men det känns som att vi inte kommer någonstans i vårat förhållande.
Vi vill helt enkelt inte åt samma håll..!
Jag vill ha barn, men det vill inte Robin (det visste jag från början, men jag trodde att han kanske kunde börja ge med sig.. men jag tror inte att han kommer göra det)
Någon som har tips på vad jag ska göra???


Nanette

Ja har inga råd att ge tyvärr, men ibland är förhållandena inte så bra som man kan önksa =(

Förhoppningsvis löser det sig =)



Tar gärna en promis någon dag om du vill =) Kram



PUBLICERAT: 2011-05-12, 20:58:53 | URL: http://nanetteochlitetill.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: