2011-05-09
 17:12:39

Tävling

I Söndags var det dags för tävling nummer 2 för sässongen.. Denna gång åkte vi till Västerås.
Första klassen gick super bra, och gammelgubben fick springa med på ärevarvet med en röd rosett :D
Andra klassen gick också bra, men efter en ganska tung, djup sväng och en liten missbedömning blev det ett stop, och mamma ramlade av.. Nu blir man inte lika orolig längre när hon ramlar av eftersom hon har fått in snitsen på hur hon ska landa :P
Jag har kommit igång och tränat dresyr för Magnus 2 gånger, och det har gått superbra :) däremot när jag var med på en markarbeteslektion (hoppade in för mamma som jobbade) så fick jag skäll för min dressyrsits.. konstigt när jag bara rider dressyr ;) man måste ju inrikta sig på en gren. haha
Gammal bild, men den är så fin :)
//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: