2010-04-10
 18:52:17

glad hästägare!

Min häst har blivit så himla fin.. eller han har alltid varit fin, men jag har börjat hitta knapparna och nu känns han super att rida.
I fredags var jag och Magnus iväg till Nyby för att hoppa lite på utebanan! Jag red fram Marabou medans Magnus hoppade Miro, sedan bytte vi hästar.. Marabou hoppade serien jättebra! inga som helst problem.. 
Idag har jag ridit på tygeln UTAN graman.. och det är svårt vill jag lova!!
Imorgon ska Magnus ha hoppträning hos Gugge. Jag, Sofie och Jenny ska med. får se om ja törs hoppa Marabou lite ;)
Nu har jag även fått hjälp av Magnus två dagar när jag har ridit.. GUD vilken skillnad säger jag bara.. jag kan inte fatta hur mycket man tappar när man inte rider för instruktör så mycket som förrut.. tur att Magnus ser lite mer hopp i denna häst än vad han gjorde med Quickan..

tyvärr händer de inte så mycket mer än så här i mitt liv.. eller jo, vissa saker, men de är inget jag tänker ta upp i bloggen än! Skolan 4 dagar i veckan.. umgås med Emma ibland även utanför skolan :)

Just de!! den 23-25 april kommer min underbara vän Caroline Österqvist och bor hos mig. Vi har inte träffats sen hon slutade på vreta våren 2006.. asså fatta.. 4 år utan min underbara vän.. men det ska vi ta igen den helgen.. vi ska åka och rida (Jenny lånar ut Nevada till Carro) sen ska vi ha massa massa mys <3<3


Jättegammal bild på mig och Carro, hösten 2005

//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: