2010-03-21
 22:26:46

längtar till helgen!!

jahopp:D i helgen händer massa spännande saker..

Lördag: Elli och Isak kommer hit, Elli ska få testa Quickan och se om de är nåt för henne (säljer henne hellre till Elli och vet att hon får de bra). Så ska ja låna Mirco och rida tilsammans med Elli. Alexandra ska få vara "barnvakt" åt Isak:) Hon som tycker om små barn, de kommer nog gå bra, de får nog smörja lite träns! 

Söndag: Vi ska åka ner en sväng till Dalsjöfors och Vara och provrida två hästar.

Marabou Raider - 93, 175 i mkh, svart. tävlad 145 hopp och LA dress. En toppen läromästare som är kanon i alla lägen. (kommer nog passa oss superbra)

Bismark -96, 166 i mkh, mörkbrun. tävlad 110 hopp och LB dress. Fd ridskolehäst som är en supertrevlig hopphäst.


Om inte Elli vill ha Quickan så åker hon tillbaka till Borgholm. Jag känner att jag vill ha en häst som man inte behöver utbilda. Jag vill kunna rida hur jag vill, när jag vill!

Kommer en bild på Marabou Raider!!




//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: