2010-10-22
 20:21:41

fixat häst

Har varit och fixat hästen inför morgondagens tävling..! Först fick han ett bad, jag tvättade kroppen först och tog på honom täckena, sen tvättade jag benen och svansen (vi skulle bada 4 hästar, så vi fick spara på varmvattnet) Sen fick Marabou gå in och äta eftermiddagsmaten..! jag smörjde alla grejerna och packade, medans Sofie tvättade Amy. Sen blev de fika ;) Jag hade köpt hem en Zopf från skolan, sen hade jag och mamma varit inne på ÖoB, då köpte vi en jordgubsmarmelad..! SUPER gott :D Jag bytte täcke, flätade svans och lindade ben på Marabou och mamma gjorde iordning Vibbe (vi väntade på Norpan) innan vi åkte hem..!

Imorgon ska jag vara i stallet kl 7.00 så jag hinner hjälpa Sofie att släppa ut hästarna.. Sen ska jag knoppa Enduro som ska tävla första gången på jättelänge :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: