2010-10-28
 20:33:00

handlat..

Mamma och jag åkte till Granngården och köpte mat till Marabou..

Red Mills Müsli, Lusern hack och Betfor, dessutom fick han ett nytt grimskaft som matchar grimman vi köpte till honom..

Sen åkte vi förbi Biderman, då köpte jag en 2.5 liters dunk TIB-horse pälsglans och nos och nackludd till Marabous lädergrimma, dessutom beställde jag en grimmskyllt i mässing, som jag ska sätta på den nya grimman som jag ska köpa i globen.. då ska såklart luddet få byta grimma också :P Vi passade på att köpa isbrodd och pannlampa eftersom den årstiden börjar komma nu..

Dessutom hade Gugge hämtat vårat paket från börjes-tingsryd.. dock hade hon glömt min väst :P men våra "mössor" som vi beställde, var slut så Gugge ska ringa och lägga till min väst när hon efterlyser våra mössor, så får vi de fraktfritt..

//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: