2010-10-25
 20:47:13

stallet :)

Imorse kom mamma och hämtade mig, så åkte vi till stallet. Vi mötte Magnus som frågade om jag kunde rida Amy.. Mamma började med att mocka, så jag passade på att mocka lite jag också.. tog Amy och Enduros boxar, tänkte jag skulle vara lite snäll mot Magnus och Sofie (dessutom så mockade Maria till Calle, så de fick en box kvar att mocka) Pernilla och Gugge var redan i stallet och fixade.. Gugge åkte hem, och Pernilla skulle rida Acke på banan.. Maria och Magda kom och skulle rida Calle.. Så vi gick och hämtade hästarna, Magda red Calle tillbaka till stallet :) Vi gjorde iordnig hästarna och red iväg.. Pernilla hakade på oss eftersom de var så dåligt underlag på banan.. Vi red ner vid ekbacken, och sen red vi en stund på fältet.. Amy gick jättebra, lite stark och dragig i början när jag galopperade i lite mer öppen form, men sen blev hon riktigt fin :)

Sen åkte jag med hem till mamma, hon fixade mitt hår, sen åt vi lite mat.. När Thomas kom hem så åkte vi in och lämnade mina jackor och mammas stövlar för att byta dragkedja, sen vidare mot ÖoB.. eftersom Thomas glömde plånboken hemma så fick jag betala..

Det blev två påsar kattsand, lite kattmat, schampo och balsam för färgat hår, tvättmedel, sköljmedel och en burk köttsoppa :P

Nu har jag och Milli fått mat i magen..! Och jag väntar på att tvätten ska bli klar..




De fick bli en gamal bild på Marabou :) (annonsbilden när vi köpte honom, är tagen i december 2009)

//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: