2011-01-11
 14:58:41

dags för ny Uppdatering

Jag har blivit så dålig på att hålla bloggen igång.. Jag har iaf träffat världens finaste kille Robin Gustafsson jag trivs så bra med honom, och jag tror att de här kan hålla länge <3
Marabou har fått en dressyrsadel (har inte hämtat den ännu) jag hoppas den passar bra, så vi kan komma igång och träna på riktigt.. har spikat datum för tävlingsdebuten i dressyr 14 maj på Eskilstunaortens RF..
Skolan har kommit igång igen och jag är väl inte helt nöjd med min nya grupp.. men Filippa och jag funkar iaf ihop :) ser fram emot den här perioden.
Har även kommit igång med träningen, nu är min plan att jag ska träna på Friskis&Svettis två gånger i veckan, ridning 2 gånger i veckan och gymmet 2 gånger i veckan.. om jag orkar :P ska börja väga maten och räkna kalorier också :) Så får vi se om de blir nåt resultat.. hehe
Jag har även bokat en helsingforskryssning till mig och Robin :D det ska bli så himla roligt att komma iväg bara vi två :) 29 januari åker vi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: