2011-03-15
 21:06:53

Dag 2

När jag kom hem och precis skulle påbörja min måltid, så ringer Robin och undrar om jag vill följa med ut och gå. Så jag skakade ihop min mat och gick ner till bilden. Så åkte vid ut till Sundbyholms slott och gick lite i slottsparken och i hamnen.. Även lite på isen (en aning läskigt)
Sen hem och bytte om eftersom jag och Nanette tänkte ner och spinna på friskis.. Spin/medel hade vi räknat med, men när vi kommer dit så säger tjejen i kassan att det var spin/intensiv. Det kände vi att det var lite för tufft, men det fanns ett pass med cirkelgym 20 min senare, så vi väntade på det istället. Och eftersom det stod fel på internet (det såg hon också) så bjöd hon oss på det passet.
Vi körde 45 sekunder på 20 olika stationer. 2 varv körde vi.. Det gick bra, men på slutet blev det lite motigt.
Eftersom det blev gym idag så kör jag på spin/bas imorgon..
Dagens vikt: 92.2  OBS!! Jag kommer INTE uppdatera vikten dagligen, utan bara med jämna mellanrum.
//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: