2011-03-17
 20:50:15

Dag 4

Idag har jag varit hemma och kurerat mig eftersom jag hade feber igår. Jag har inte haft feber idag, men kände ändå att det var lika bra att vara hemma.
Att sitta hemma en hel dag gjorde mig fruktansvärt rastlös.. jag har legat i soffan med huvudvärk i stortsätt hela dagen. Så bestämde jag mig för att städa, och efter ett tag så släppte huvudvärken. Jag har diskat, plockat, tvättat, damsugit hela lägenheten.
Dessutom har jag varit nere (2 vändor) och sorterat allt som vi hade samlat på oss.. Det blev 1 papperspåse och 7 plastpåsar med skräp.. Och när jag skulle upp så sprang jag upp för alla trappor ;) Jag har ju inte tränat idag så det var skönt att få springa lite :P
Dagens vikt: 90,5

//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: