2011-03-06
 14:45:07

Mysig uteritt

Har haft utläpp i stallet nu på morgonen.. Sofie messade och frågade om jag ville rida med henne, så efter utsläppet så fixade vi stallet, sen tog vi in hästarna..

Jag hade bestämt att jag skulle ta med mig Aylanya, så jag gick och hämtade henne också.. Vi fixade hästarna och red iväg.

Aylanya var så duktig. Hon har aldrig varit med när vi har ridit, aldrig gått på vägarna och mött bilar.. Men hon var superlugn när bilarna åkte förbi, vi mötte hundar och människor på cykelvägen, och hon reagerade inte ett dugg :) Tror nog jag ska ta med henne fler gånger när jag ska rida :)



Aylanya går på släp efter Marabou



Och Sofie red Miro med Enduro på släp.


Så tur att man kan motionera 4 hästar på 2 personer :)



//Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: